ceturtdiena, 2012. gada 6. septembris

Nekad laime nav nostādījusi cilvēku tādā augstumā, ka viņam nebūtu vajadzīgs draugs.

    Esmu ieradusies jaunajā mītnē ar kolēģiem...un gaidam jaunos īstermiņa brīvprāšus!
Jāsaka, ka uz doto brīdi neesmu diezgan laimīga...Jūtos pat dusmīga uz sevi par to, kas mani aiz mēles raustīja, ka pateicu, ka vēlos strādāt savās brīvdienās...
Nu ko, jāpiestrādā pie savas impulsivitātes...
Bet tagad jāatbild par saviem vārdiem, sakožam zobus un uz priekšu!;p

Jāatzīst, ka jaunā mītne ir ļoti jauka...bilžuki ieskatam!
Un ceru, ka atradīšu šajā visā avantūrā savu prieka stariņu, kas ļaus izbaudīt šo laiku šeit...

Jaunās mājas uz nedēļu..

..Visi čučam kopā šādi..

Aktivitāšu un ēdamzāle..Pirms pārējo ierašanās notiek plānošanas darbi!

Atpūtas stūrītis, mans favorīts šajā mājā..

mīlīgā virtuvīte, šeit būs prieks gatavot;D Mana vājība uz interjēru, ja vieta iedvesmojoša/radoša, tad tā arī daru savu darbiņu..;p

Skats no iekšpagalma
                                    

2 komentāri:

  1. ļoti skaisti tur izskatās un turies, Lilit :) Pēdējais laiks Tev FR :)

    AtbildētDzēst
  2. Ojā, hosting place super jauka..visu laiku labaka EVS perioda:))
    Es zinu draudzinj, ka manas dienas ir skaitītas:p bet vnk škrobelis uz sevi, jo es šo laiku varēju izbaudīt daudz liederīgāk,bet, kas izdarīts tas izdarīts..
    Varbūt viss notiek kā tam jānotiek un vēlāk sapratīšu, kāpēc bija labāk šādi un nevis citādi...

    AtbildētDzēst