trešdiena, 2013. gada 11. septembris

Lupatas, lupatiņas...

Čau, čau....

 Nu jau kāds laiciņš pagājis, kad neesmu devusi nekādu ziņu....
BET, tas tik tāpēc, ka apkārt visādi jauni projektiņi un darbošanas, darbošanās..

 Ar vienu no saviem projektiņiem gribu padalīties....
Esmu sākusi šut...Tā pa īstam :))

 Šādi mazie rokdarbiņi sen jau patikuši, bet vienmēr aprobežojies tikai ar kādu detaļu pielabošanu/ izlabošanu...
Heh, un īstenībā arī šoreiz sākās tāpat - atradu skapī topiņu, kas jau vairākus gadus tur dus, bez manas uzmanības...topiņš man ir ļoti mīļs - patīk džinsa audums tajā, bet diskonfortu radīja otrs topiņa audums. Tā nu viņš man dusēja bez ievērībasm, līdz sasparojos, ka kaut kas jadara, ja vēlos viņu valkāt...Tā nu sadūšojos nomainīt topiņa apakšējo daļu... Sanāca tīri piemīlīgi ;)

 Tā tapa mani pirmie garie svārki...Arī kā tāds eksperiments. Veikalā atradu super lētu audumu, un tā kā vēlējos svārkus, bet nevieni mani neuzrunāja...Tad joka pēc nopirku audumu, lai pamēģinātu pati tos izveidot. Un par iznākumu esmu apmierināta :)

 Ciemojoties Porto sanāca maziņš pārpratums, kura rezultātā iegādājos audumu :p
Veikala pārdevējs diktam laipns, par katru audumu kaut ko stāsta...Bet es neko nesaprotu, beigās ''saprotu'', ka viss pa lēto, kas apjautu savu kļūdu, bija par vēlu....
Tad nu tagad ir tapušas bikses...Vēlējos kaut ko ikdienai izveidot, bet audums man tā atgādina pidžamu, ka pie to arī pieturēšos...
Bet audums man vēl ir palicis pāri, un jauna ideja apciemojusi kā lietderīgāk to izmantot...Tik jāatrod mežģīnes...Aaa, ceru, ka izdosies, tad arī atrādīšu....

   Secinājumi tik vieni - sākumā negribu ieguldīt naudu dārgos audumos, jo daudzus knifiņus nezinu, kā, piemēram, labāk iešūt slēdzēju, lai tas no ārpus ir diskrēts un skaists...Tāpat, kā savienot sarežītākas detaļas jakām, biksēm...kā tieši šūt kabatas u.t.t. Visas šīs lietiņas uzšuvu uz ņigu-ņegu...BET vēlos pilnveidoties.
Lai gan dažbrīd jācīnās ar pacietību, lai nošūtu glītāk, lai izlabotu kļūdaini nošūto, TOMĒR, kad vari apskatīt, uzvilkt gala darbiņu, tad ir fantastiskas sajūtas, ka pati varu sev uzburt, ko vēlos... :))


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru