sestdiena, 2013. gada 29. jūnijs

Carte Vital

Sveikinji...
Ir lietaina sesdienas diena...
Divas dienas kā pabeigusi savu sezonas darbu...

    Šis pirmais darbs bija ļoti nozīmīgs priekš manis, jo tikai pēc tā es esmu pilntiesīga kārtot Carte Vital - apdrošināšanas karte bez kuras nu nekādi dzīvojot Francijā....
Lai dabūtu darbu ir jāuzrāda karte, lai dotos pie ārstiem..
   Visi kuriem ir bijis kāds sakars ar Franciju, zinas kāda šeit papīru kārtošana...Lai dabūtu vienu papīru, vajadzīgs cits, un lai dabūtu citu, vajadzīgs trešais...Tāds domino efekts...
   Lai nu kā...bet beidzot man būs viss vajadzīgais, lai iegūtu to savā īpašumā....Vēl tik jāsagaida 2 dokumenti, kas ir procesā - (jāatzīst šeit viss notiek šausmīgi lēni ), un varu doties kārtot papīrus...yehāaa ;)

Paldies manai EVAK kartei, kas nodrošina īslaicīgo apdrošināšanas numuru, ko uzrādīt kārtojot darba papīrus, un apmeklējot ārstu - tikai pacienta iemaksas gan neatmaksā....Šeit tas ir dārgi - 23 Euro pa vizīti...
 
Pēc darbiņa beigām gan esmu apslimusi - bronhīts....Sajūta, ka kāds būtu iespēris pa manu krūškurvi :p

Neliela atpūtiņa, veselības atgūšana un, tad jau jauna darbiņa meklējumi :))

P.S.
Ievietošu kādu bildīti no savām radošajām izpausmēm...
Ciemojos pie brīvmākslinieces...Strādā ar ādu...Tad nu varēju uztaisīt sev aprocīti (vai vienalga, ko vēlos tajā brīdī)...un apmaiņai uztaisīt arī viņai kaut ko par šo iespēju...Tad nu tā bija mana pirmā reize strādāt ar ādu...Par dabiņu apmierināta, pirmai reizei diezgan labi.... ;)

Bet tagad skrienu gatavot lielisku biešu zupu, esmu sailgojusies pēc kāda lieliska latviešu ēdiena... ;)

Vēlēšu Jums radošu un izdevušos dienu...līdz vēlākam!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru